پائيز بيا

پائيز بيا

میبینی " پاییز " را ؟؟؟!!!


چقدر عجول است برای آمدن ...


انگار خودش هم می داند خاطرخواه، زیاد دارد؛


انگار میداند خیلی ها دلشان گیر آمدنش است.


اما ناز نمی کند؛ باجی هم به تابستان و شهریورش نمی دهد.


میخواهد بیاید تا دوباره عاشقی را یاد عاشقان دل مرده بدهد.


می خواهد یادشان بدهد هنوز می شود عاشق بود، عاشق شد و عاشق ماند.


می خواهد بنوازد "عاشقی به شرط باران" را ...



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت20:31---28 مهر 1394
بزن باران درين بستر که همراهِ تو می بارم
ميانِ عقل و احساسم زلالِ اشک می کارم

بزن باران به رگ برگِ صدای خيسِ احساسم
بدونِ چتر می خواهم کنارت گام بردارم

برقصان با ترنّم اشک را در قابِ چشمانم
که دردی از غمِ دوری درونِ سينه ام دارم

نمی خواهد ببيند عقل ، پابندِ کسی هستم
دلم زورش نمی چربد نشسته پشتِ افکارم

نمی دانم کجای کار می لنگد ... پريشانم
برای گفتگو با عقل خود تا صبح بيدارم

بیا باران بزن آهسته تر بر عشق ِبی جانم
که جای سنگ ، قلبم را کمی دلتنگ پندارم

شدم عاقل ترين عاشق ، ندانستی که ناچارم
به بازی در سکانسِ صحنه ی آخر که بيزار


كشتي كج
ساعت6:47---19 شهريور 1394
چه کسی میگوید منو او تفاهم نداشتیم ؟
ما هردو عاشق بودیم :
من عاشق او و او هم عاشق او !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 16 شهريور 1394 ] [ 3:16 ] [ رضا ]
[ ]